Visioner i mitt huvud när du ler

Publicerad 2012-09-25 21:37:00 i Allmänt,

Usch vilken dålig uppdatering! 
Det är ju dumt att inte skriva inlägg så ofta men samtidigt så vill man ju skriva inlägg när man har nånting roligt o berätta eller bara har nånting man vill dela med sig..det är ju inte kul att blogga om man känner sig tvingad till att skriva ett flertal inlägg varje dag..eller?
 
Hade skrivit upp en lista på saker jag måste införskaffa innan den 1 okt..allt är fixat förutom det viktigaste..Vinterjacka! Ska bli kul o se vad det blir för jacka jag köper..då jag faktiskt inte har någon speciell modell i tankarna..

Seriöst! Jag har sett så fram emot den underbara hösten men i år fick vi höst med vinterkyla!
Jag har inget minne av att jag har frusit såhär mycket under hösten?? 
Och jag förstår mig verkligen inte på alla tjejer som har på sig så sina tunna skinnjackor..HERREGUD FRYSER NI INTE??? Jag går klädd med hur mycket tjock-kläder som helst (+jacka) och jag fryser fortfarande! 
Helt otroligt egentligen..
 
Jag fortsätter att klättra upp på listan i Miss Universe Sweden!! Ni är hur gulliga som helst!! Fortsätt rösta! 
 
Med det sagt så får det nog räcka för idag :)
 
Godnatt på er! 
 
Puss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela