This is Somebody from Somethin' Somethin'

Publicerad 2012-09-12 10:33:00 i Allmänt,

God morgon på er!!
Sitter och äter lite frukt och dricker lite te..jag ska dessutom börja plugga lite. Väl förberedd eller?
 
 
 
 
Älskar min Simpson mugg! Fick den som avslutningsgåva från en praktiktjänst jag hade på Gallerix för ca 7 år sen.
Den lyckas alltid att få mig på gott humör..
 
Lillsyrran sitter bredvid mig och tittar på tv. Vi båda ser en hamburgarreklam och det fick mig att tänka på ett program jag såg för inte så länge sen! 
I den lilla del av programmet jag såg så visade dem hur de gör när man förbereder en hamburgare inför en reklam. Det tar upp till 8 timmar att få en hamburgare att se så god ut men bara 3 min för att få dig att tappa aptiten..
De använder dessutom tandpetare för att hålla upp hamburgaren så att den ska se så upp-puffad ut.
 
 
Hmmm...Not fair huh??
 
Fan vad jag saknar min Wing - (wo)man!!
Min kusin Jennifer är just nu i Usa och studerar..längtar tills jag åker och hälsar på henne för det har jag nämligen planerat!! bjuder på en bild på mig och henne från ett bröllop vi va på..
..konstigt nog så blir den här bilden liten när jag laddar upp den..men men..hoppas den duger :)
 
Jag klättrar dessutom upp på listan på Miss Universe Sweden! Tack till alla som röstar!! Till er som inte har gjort det, klicka in er på länken och rösta på mig :)
 
http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/277/Isabelle_Gursac
 
Nu har jag varit duktig och verkligen kommit igång med min blogg! Bilder har ni också fått så jag känner mig ganska nöjd med dagens inlägg :D 
 

Kommentarer

Postat av: alex

Publicerad 2012-09-12 15:17:59

Väldigt duktig!;)
Skaffa instagram så de kmr fler bilder ;)

Svar: Tack!Använder hellre min systemkamera ;)
mittlivsomrebell.blogg.se

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-09-15 22:21:04

Saknar dig med kuuuusin!!!<3333

Svar: <333
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela