Sprinkles!

Publicerad 2012-09-15 17:04:00 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig och städat samt rensat bland mitt smink och mina hudvårdsprodukter! Finns ju så otroligt mycket man inte använder eller har slutat använda..
Jag hann med en snabb ansiktsbehandling och en film dessutom!
Filmen jag såg hette Full of it. Den handlar om Sam, en ung kille som blir tvingad att leva ut sina lögner, som han har dragit bara för att bli populär. Filmen var helt ok.. om man inte har något för sig :)
 
Började känna ett slags sötsug så jag sprang ner till köket och började rota i skafferiet och i frys & kylskåp!
Plockade fram kakor som jag smulade ner i lite vaniljglass och började röra om. Sen ser ni på bilden vad slutresultatet blev! Väldigt gott och gjorde dessutom min mage väldigt glad :)
 
 
Ska fortsätta att fixa lite grejer nu men tänkte kanske gå ut o fota lite senare.. :) hur som helst så hörs vi!
 
Visst vart det lite mer färg på bloggen helt plötsligt? ;)

Kommentarer

Postat av: pampam

Publicerad 2012-09-16 10:22:20

That looks de..wait for it...li...wait for it..CIOUS!! =)

Svar: Hahaha nästa gång du kmr på besök så ska jag göra värsta desserten just for you darling! <3
mittlivsomrebell.blogg.se

Postat av: pampam

Publicerad 2012-09-17 08:20:00

hahaha apropå desserter, I need your help with somethin somethin ;)

Svar: Haha allt för dig! Just tell me: when, where and what ;*
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela