Rött, Brunt, Gult och Orange

Publicerad 2012-09-10 19:48:32 i Allmänt,

Det är märkligt hur folk inte tycker om hösten..En så mysig och helt underbar årstid som är totalt underskattad!!
Det är den här tiden på året jag blir som mest kreativ och gör väldigt mycket. Kollar mycket på film gör jag dessutom så bered er på en massa filmtips!
 
Förresten, hoppas ni gillar musikspelaren på bloggen! :) om ni vill ha några speciella låtar/artister i spellistan så är det bara att säga till, så fixar jag det! ;)
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på One Tree Hill :)
Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-10 21:34:59

Hej! Jag måste bara fråga dig. Du har ju nyligen tagit MC-kort för tung MC! Jag undrar vilken trafikskola du gick till, vilken lärare du övningskörde med samt hur mycket allting kostade? Hur länge höll du på med det? Var det jobbigt eller likt vanligt körkort i stort sett? Jag har velat ta MC-kort men det kostar så himla mycket, så jag tänkte börja nästa sommar!


Svar: Hej Maria!Jag hade skrivit ett svar men tydligen så försvann det..får skriva ett nytt svar då :)
Trafikskolan jag gick till heter Körkortspoolen och den hittar du i Södertälje. De är riktigt grymma så jag rekommenderar de varmt! Läraren jag körde med heter Selim :)

Jobbigt var det inte alls, jag tyckte det var jättekul, bortsett från de extremt varma dagarna då man skulle öva på krypkörningen på parkeringen :)
Angående pris och lektioner så är det verkligen olika från person till person! Man kan spara jättemycket genom att övningsköra hemma men den turen hade tyvärr inte jag.
Hoppas du är -89+ för de höjer nämligen åldersgränsen till 24 i januari 2013. Annars tycker jag att du ska ta kortet.. Go for it!! :D
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela