On the count of two

Publicerad 2012-09-20 20:25:00 i Allmänt,

Ok, nu blev det en liten längre paus från bloggen än vad jag hade räknat med!
Har inte alls mått så bra de här dagarna så ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen..
Så vad har jag haft för mig? 
Jag var på stan häromdan och köpte en baddräkt, simglasögon och en badmössa för jag ska nämligen börja simma igen. Simmade förut från då jag var 5 år upp till året då jag fyllde 16! Så det ska bli så skönt o göra en come-back!!
Sitter och letar efter en vattentät mp3..någon som har tips på en bra??
 
Anyway...Idag hade jag lektion så jag vaknade tidigt och åkte upp till Stockholm för att lära mig ännu mer ryska. 
Nu är jag hemma, helt slut och vill bara lägga mig för att sova. Kanske vore bra om jag gjorde det snart för jag ska nämligen upp tidigt imorgon för att få besök av lilla Simba! Han är så otroligt gullig och helt underbar! 
 Ingen bild idag men jag bjuder på en skön låt av det sköna bandet Avalanche City :)
Nu ska jag sitta och spela lite gitarr, var ett tag sen jag hade tid med det! :)
Vi höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela