Miss Universe Sweden

Publicerad 2012-09-10 14:23:37 i Allmänt,

Jag har verkligen varit jättedålig med min uppdatering här på bloggen men egentligen så har det ändå inte hänt så jättemycket de här dagarna.
 
Idag så vaknade jag upp med en liten panik..varför vet jag inte riktigt. Med en kraftig huvudvärk åkte jag iväg till sthlm för att lära mig lite ryska! strax när jag kom fram började min yrsel slå till..mådde riktigt illa så jag fick åka hem igen efter en 45-minuters lektion..och nu är jag hemma! 
Börjar bli smått irriterad för att jag hade kunnat göra så mycket kul idag! Det är så fint väder ute!! En perfekt dag för att gå ut o fotografera och så ligger jag hemma och mår jättedåligt.
Den lilla stressen man har från skolan hjälper ju verkligen till! Hoppas ni märker av sarkasmen där..
 
Nånting intressant har jag ändå att dela med mig till er idag..
Jag har sökt till Miss Universe Sweden och om ni går in på länken och röstar samt gillar sidan och delar så skulle jag vara väldigt tacksam!!!
 
http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/277/Isabelle_Gursac
 
 
Kommer att lägga upp fler bilder snart!! I promise!
Puss på er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela