I'll be counting up my demons, put the good ones on my shoulder and throw the other ones away

Publicerad 2012-09-07 18:29:11 i Allmänt,


Efter att ha stressat lite för mycket idag så känner jag faktiskt att jag förtjänar att sitta och titta på tv! Lillsyrran har äntligen lyckats fixa One Tree Hill säsong 8 av sin polare..smygtittade på två avsnitt imorse men nu är det nog dags att kolla in resten av avsnitten! Eller ja, så många som man orkar med :)
 
Jag känner att det var länge sen jag kolla på film, fastän jag spenderade nästan hela min semester med att bara titta på skräckfilmer! Jag kanske snitta 3 skräckisar per dag i 4 veckors tid..många av filmerna jag såg var helt värdelösa och kunde klassas som komedier rakt av! Men de som är värda att nämnas är iaf:
 
  • Grave Encounters - Ett tv-team som låser in sig själva i ett gammalt mentalsjukhus i hopp om att få tag på lite bildbevis på spöken..Filmen va RIKTIGT bra!! En film jag skulle kunna se flera gånger (har redan gjort det dessutom!!) Dock var den inte läskig men jag fann den väldigt intressant! 2:an kommer ut snart..Kan knappt vänta!!  

  • Cube 1,2 & 3 - Människor vaknar upp i ett rum i form av en kub, där varje sida av kuben har en dörr som leder till en annan kub. Lite Saw känsla i det hela med tanke på att de måste klura ut "pusslet" för att kunna ta sig ut. Vissa av kuberna innehåller fällor vilket dessutom ökar spänningen.


  • The Fourth Kind - (Såg filmen när den kom ut men är helt klart värd att ta upp här!)
    Äkta film- och röstinspelningar används i den här filmen..den kompletteras med att skådespelerskan Milla Jovovich spelar Abbey Tyler för att kunna få ihop allt som en hel film. Det är en Mystery-sci-fi-thriller som får en fastklistrad vid tv:n! Filmen handlar om oförklarliga försvinnanden i Alaska som har skett under de senaste 40 åren..

  • The Killing Room - En grupp människor som deltar i en undersökning för att tjäna lite snabba pengar men upptäcker snabbt att undersökningen inte är som de hade tänkt sig..

 
Tyvärr strular det när jag ska lägga upp bilder så jag får försöka igen lite senare :) Men nu så ska jag gå och lata mig framför tv:n..för imorgon blir det bara plugg som gäller!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela