Helt otroligt..

Publicerad 2012-09-22 19:01:00 i Allmänt,

..Hur otrevliga och fräcka vissa människor kan vara!
Satt på tåget mot Stockholm imorse och pratade lite med min kusin som gjorde mig sällskap. In kommer 3 män i ca 30-årsåldern och sätter sig bredvid oss och pratade på ett främmande språk (tror de var albaner då jag kände igen vissa av orden). De började prata om oss (deras blickar, kroppsspråk och sättet de var på avslöjade dem totalt!)...efter alla blickar och alla svordomar jag lyckades snappa upp så fick jag nog! Jag frågade dem vad det var de vill. Och de började spela dumma..
När vi väl skulle kliva av tåget så visslar den ena efter mig..det var tur för honom att jag inte hörde det (det var min kusin som gjorde det)..jag hade gett honom en örfil han sent skulle glömma!
 
En lite udda start på dagen men men..
 
Resten av dagen var iaf bra! Gick runt i City och hittade lite shyssta kläder! Fick dessutom för mig idag att skämta lite med morsan! Hittade fejk piercingar till tungan och näsan och jag var ju tvungen att köpa dem!! 
Kan säga att morsan blev galen..jag fick mig iaf ett gott skratt! Och en rejäl utskällning på köpet.. ;)
 
Hur har er lördag varit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela