Ett litet liv på Jorden men ett stort i tankarna

Publicerad 2012-09-06 21:46:44 i Allmänt,

Efter många om och men så har man skaffat blogg igen.
Jobbigt att säga nej om och om igen till folk som ständigt tjatar på en,
om att skaffa en blogg och skriva om händelser och saker som händer under ens varda',
om saker man tar på sig, dagens outfit, armani, gucci och prada.
 
Sakerna jag kommer att skriva om kommer handla lite mer om tankar man har,
Filmer jag har sett, musik jag gillar eller foton som jag bara tar o tar!
Om vårt samhälle, nyheter och lite skvaller får man inte glömma,
om olika desserter vars skålar jag brukar tömma..
Tips o sånt kommer nog också att finnas med
Ja, som ni märker så kommer min blogg att vara ganska bred.
Namnet på bloggen beskriver mig till en liten del
Men fortsätt läs så kommer ni att få veta allt mer.. 

Kommentarer

Postat av: Stalker666

Publicerad 2012-09-06 21:56:43

Ett grattis sitter väl på plats nu, grattis till din nya blogg. Jag ska personligen följa din blogg med ett leende på läpparna och ett stort hunger i ögonen(syftar på bakelserna;))

Svar: Haha man tackar! Har du tur så kanske jag skickar iväg en brevduva med lite bakelser till dig med! ;)
mittlivsomrebell.blogg.se

Postat av: alex

Publicerad 2012-09-07 12:42:00

Go Go Go!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela