Dododododo CHIHUAHUA!

Publicerad 2012-09-14 09:08:55 i Allmänt,

God morgon allihoppa!!
Idag har jag fått besök av en liten älskvärd krabat! Han sprang runt mitt hus så jag va ju tvungen att ta honom..nej jag skojar bara :) är hundvakt åt min kusins hund Simba. Ok, det är ett namn som de flesta katter har men det passar honom faktiskt! 
 


Tråkigt att det inte är lika fint väder som igår, nu när man har tid för att gå ut och hitta på saker o ting.. men jag får väl göra mitt bästa! Ska göra det sista jag har kvar av mitt plugg och sen blir det att busa med den här lilla sötnosen!

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-09-14 23:04:48

siiiiiiiimboshiii:(
min bebis

Svar: Haha han är en riktigt underbar hund! Så himla söt han är!!
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela