De 999 saker jag aldrig skulle göra, de vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Publicerad 2012-09-16 20:07:00 i Allmänt,

Det var verkligen länge sen jag var på ett riktigt stort (barn)kalas..men det är faktiskt första gången jag var på ett med ponnyridning och hoppborg! :O
Jag kan säga såhär...Jag hade så roligt!! För er som inte tror att en 22-årig tjej kan hoppa in med barnen i borgen så tror ni fel :)
 
 
 
 
 
Att vara omgiven av en massa underbara barn får en att bli berusad av en känsla som bara de kan ge en!! <3
 
 
 
Här har vi de små prinsarna som fyllde år! Tyckte om bilden fastän de hade ryggarna vända mot mig.. :)
 
 
Efter att ha ätit sig riktigt mätt på en massa mat, baklava och tårta så fick jag ha lite roligt med att åka lite trehjuling!!
 
 
Här skjutsar jag min älskade lillebror! :) 
 
Avslutar mitt inlägg med låten 999 från Kent! (Älskar deras musik!!) 
Spela gärna upp låten när ni läser igenom inlägget :) kan va lite svårt iofs då ni redan har läst igenom hela inlägget redan när ni har nått fram hit, men då kan ni fortsätta titta lite på andra inlägg, läsa inlägget igen eller bara lyssna på låten ;)
 
 
Det var iaf min söndag..bra slut på denna vecka! Imorgon börjar en ny..får se vad den har att erbjuda! 
 

Kommentarer

Postat av: pampam

Publicerad 2012-09-17 08:19:11

hahahahaha what a rollercoaster!! fan va härlit de måste ha varit o hoppa hahaha =D

Svar: Hahah ja det var det verkligen!
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela