Äntligen!

Publicerad 2012-09-21 21:40:00 i Allmänt,

 Äntligen!! Jag har äntligen köpt nya skor och mitt träningskort till Actic!! Känns så skönt att äntligen kunna simma igen! Längtar verkligen!!! Tror nog ni märker det med tanke på alla utropstecken jag använder.
 
Med tanke på att den här dagen inte hade mer att erbjuda så tänkte jag att jag skulle kunna ge er lite tips på några serier som jag tycker är så värda att se!! (Ingen ordning på dem!)
 
  • Malcolm in the Middle
  • Big Bang Theory
  • It's Always Sunny in Philadelphia
  • Spin City
  • Vänner
  • Pretty Little Liars
  • One Tree Hill
  • Once Upon a Time
  • The Vampire Diaries
  • Awkward
  • New Girl
Har inte skrivit ner alla bra serier men jag uppdaterar listan lite senare! :)
 
Tänkte passa på att be er att gå in i länken och gilla min sida och rösta på mig på Miss Universe Sweden!!
 
 
Har inte varit inne på sidan på väldigt länge men jag gick in idag och såg att jag är uppe i 99 röster!! Tack till alla som är så otroligt gulliga som röstar!
 
Nu är det dags för mig att sova då jag faktiskt ska gå upp tidigt imorgon för att gå runt i underbara Stockholm!!
Godnatt på er 

Kommentarer

Postat av: pampam

Publicerad 2012-09-22 12:08:11

Also "Two broken girls" is freakishly hilarious :D

Svar: I will look it up! ;D
mittlivsomrebell.blogg.se

Postat av: Stalker666

Publicerad 2012-09-22 13:21:26

Grattis till 99 röster!
En serie som du borde börja kolla på är Falling Skies.

Sci-Fi/drama-serie om en utomjordisk invasion.

Svar: Thanks mate! Ska kolla upp den! får lägga in den i listan! ;)
mittlivsomrebell.blogg.se

Postat av: diys

Publicerad 2012-09-22 14:47:42

haft en bra dag? :D

Svar: Ja, tack! Hoppas att du har haft en minst lika bra dag! ^^
mittlivsomrebell.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela